Hjälp? 08 - 530 361 75

 -Ett förenklat serviceavtal för ert passersystem.

Har er förening redan uppgraderat till ett modernt passersystem idag? Ingen i er förening som har viljan att ta över ansvaret för att allt skall fungera, vara säkerhetskopierat eller uppdaterat till senaste mjukvaran?

Ni kanske helt enkelt inte har tid att lägga in nya brickor(taggar), spärra gamla och ändra telefonnummer i porttelefonen så fort någon flyttar, tappar en bricka(tagg) eller bytt telefonnummer?

 

Lägg ansvaret på oss istället

Vi tar hand om allt detta. Ni kan slappna av och känna er säkra på att allt går rätt till. Vi sparar era säkerhetskopior på två oberoende servrar för att vara på den säkra sidan. All säkerhetskopiering och uppdatering sker manuellt av oss där vi följer varje steg i processen.

 

BackupExempel på rutin vid beställning av ny bricka

Vi tillhandahåller ett lager med brickor för er förening, brickorna är av högsta kvalité och kan erhållas i flera olika färger och former. Vid tillverkning kollar vi mot det lägenhetsregister ni förser oss med att rätt person är behörig för en ny bricka. Om det är OK tillverkas/programmeras brickan direkt i vår butik och kan oftast hämtas redan inom en timme. Om personen inte är med i registret försöker vi kontakta vår kontaktperson hos er för en muntlig kontroll.

 

Tillverkning

 

Det vi behöver av er är ett boenderegister, samt att detta hålls uppdaterat till oss (så vi inte gör nya brickor till någon som te.x flyttat)

Vad ingår?

Veckovis säkerhetskopiering av passersystem
Uppdatering av mjukvara till senaste versionen
Programmering av nya brickor
Spärrar tappade/förlorade brickor
Ändring av telefonnummer i porttelefon

Vad krävs av er?

Internet uppkoppling mot ert passersystem's "central".

Kontakta oss för pris

Ditt namn (obligatoriskt)

Föreningens namn

Din epost (obligatoriskt)

Tillverkare på ert befintliga passersystem (obligatoriskt)



Vilket variant av passersystem. (Till exempel Axema Vaka, Assa ARX, RCO M5..)

Eventuellt meddelande